| Açılış Konuşmaları | 10.00 – 10.30 |
| Örnek Ders İşlenişi ve Müzakeresi – I. Oturum 10.30 – 12.00 |
| Bulmaca Yöntemiyle Kavram Öğretimi | İsmail GÜNDAY | İstanbul |
| Ahlâk Eğitiminde Empatinin Yeri ve Önemi | Melek ERKEN | İstanbul |
| Deney Etkinliklerle Maddeyi Tanıyalım | Mehmet Çağrı GÖK | Kayseri |
| Matematik Öğretiminde Görsel Materyallerin Kullanımı | İsmail Soner UNAN | İstanbul |
| Çay/Kahve Arası | 12.00 – 12.30 |
| Örnek Ders İşlenişi ve Müzakeresi – II. Oturum 12.30 – 14.00 |
| Silgisiz Eğitim | Mehmet Salih YAŞAR | Elazığ |
| Eğitimde Farklı Uygulamalar | Hüseyin AKAR | Kayseri |
| Fıkralarla Matematik Öğretimi | Ayhan SERT | İstanbul |
| Öğle Arası ve Yemeği | 14.00 – 15.00 |
| Seminer 15.00 – 16.00 |
| Sınıf Öğrenmelerinin İyileştirilmesi | Prof. Dr. Selahattin TURAN Osmangazi Ünv. Eğitim Fak. Dk. Yrd. | Eskişehir |
| Çay/Kahve Arası | 16.00 – 16.30 |
| Çalıştaylar 16.30 – 18.00 |
| Kız Kulesi Salonu | Sınıf İçinde Öğrenci Davranışlarının Yönetilmesi |
| Selimiye Salonu | Eğitimde Teknoloji Kullanımının Faydaları ve Sorunları: Akıllı Tahta, Projeksiyon Örneği |
| Beylerbeyi Salonu | Öğrenci Etkinliklerinin Niteliklerinin Arttırılması |
| Boğaziçi Salonu | Yenilenen Müfredatta ve Kılavuz Kitaplardaki Etkinlik ve Proje Örneklerinin Değerlendirilmesi |
| Kapanış Töreni/Sertifikaların Dağıtımı | 18.00 – 18.15 |
| | | |
<0YORUM: